ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ MARKETING-ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ MARKETING

Κωδικός σεμιναρίου: au-ep-sem-A04
Περιεχόμενο κύκλου:

Τα δύο Επιμορφωτικά Σεμινάρια “Πολιτιστικό Marketing” και “Μουσειακό Marketing” περιλαμβάνουν όμοια ύλη. Αυτό σημαίνει ότι ο ενδιαφερόμενος δεν χρειάζεται να επιλέξει και τα δύο σεμινάρια.

Αριθμός σεμιναριακών μαθημάτων: 2 ξεχωριστά επιμορφωτικά σεμινάρια
Ώρες Επιμόρφωσης για κάθε επιμορφωτικό σεμινάριο: 10
Έναρξη εγγραφών: Έχουν ξεκινήσει
Επιλογές μεθόδων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: 2
Εισηγητής: Στέλιος Πλάκας

ΔΥΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

“ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ MARKETING”

“ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ MARKETING”

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ MARKETING

Πολλές ειδικότητες που εργάζονται στον χώρο του πολιτισμού, αναλαμβάνουν να διαφημίσουν το πολιτιστικό προϊόν για το οποίο είναι υπεύθυνοι, όπως εκπαιδευτικά προγράμματα, εκθέσεις, διαγωνισμοί, φεστιβάλ και λοιπές δράσεις.
Ο σπουδαστής διδάσκεται την χρήση του marketing στον πολιτισμό ώστε να μπορεί να σχεδιάζει και να προτείνει στρατηγικές για την προώθηση ενός project. Αναλύονται όλες οι μορφές και τα μέσα για την κατάλληλη διαφήμιση. Στο σεμινάριο περιλαμβάνεται και η σύνταξη των Δελτίων Τύπου, απαραίτητο για την προώθηση.

 

ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ MARKETING

Οι περισσότερες ειδικότητες που εργάζονται σε μουσεία καλούνται να σχεδιάσουν ή να προτείνουν τρόπους προώθησης για διάφορα θέματα, όπως τα εκπαιδευτικά προγράμματα, την έναρξη μιας έκθεσης κ.α. Ο σπουδαστής διδάσκεται την χρήση του marketing συγκεκριμένα για το μουσείο και τις εκθέσεις, ώστε να μπορεί να σχεδιάζει και να προτείνει στρατηγικές για την προώθηση ενός project. Αναλύονται όλες οι μορφές και τα μέσα για την κατάλληλη διαφήμιση. Στο σεμινάριο περιλαμβάνεται και η σύνταξη των Δελτίων Τύπου, απαραίτητο για την προώθηση.

 

Δύο Μέθοδοι Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης

Ο σπουδαστής μπορεί να επιλέξει μία από τις παρακάτω μεθόδους εξ αποστάσεως εκπαίδευσης:

Α’ ΜΕΘΟΔΟΣ – Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση

Ζωντανή διαδικτυακή παρακολούθηση.  Δεν απαιτείται καμία εργασία.

Προγραμματισμένα τμήματα:

Α) Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2021, 11:00-14:00 (ισχύει και για τα δύο σεμινάρια-λήξη εγγραφών 10/12/2021, το τμήμα μπορεί να συμπληρωθεί νωρίτερα)

Β) Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2022, 17:30-20:30 (ισχύει και για τα δύο σεμινάρια-λήξη εγγραφών 11/1/2022, το τμήμα μπορεί να συμπληρωθεί νωρίτερα)

 

Β’ ΜΕΘΟΔΟΣ – Ασύγχρονη Εκπαίδευση

Την ημέρα έναρξης ο σπουδαστής λαμβάνει το εκπαιδευτικό υλικό του επιμορφωτικού σεμιναρίου και του δίνεται το περιθώριο επτά ημερών να μελετήσει το υλικό και μέχρι την έβδομη ημέρα να αποστείλει την άσκηση αξιολόγησης.

Στη διάρκεια των ημερών ο σπουδαστής εφόσον το θελήσει μπορεί να ζητήσει μία ημέρα κατά την οποία θα του απαντηθούν απορίες σχετικά με το σεμινάριο και την άσκηση αξιολόγησης.

Ο σπουδαστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο τρόπων επικοινωνίας: α) μέσω mails, β) με απευθείας σύνδεση μέσω messenger camera ή Skype.

Ο σπουδαστής αν επιλέξει να ολοκληρώσει την άσκηση αξιολόγησης θα λάβει «Βεβαίωση Επιμόρφωσης (με ώρες Επιμόρφωσης: 10)», αν επιλέξει να μην ολοκληρώσει την άσκηση αξιολόγησης θα λάβει «Βεβαίωση Παρακολούθησης».

Επιλογή ημερομηνιών για την αποστολή των Σεμιναρίων για την Ασύγχρονη εκπαίδευση 

Α) 13/12/2021 –λήξη εγγραφών 12/12/2021

Β) 10/1/2022  –λήξη εγγραφών 9/1/2022


 

Δίδακτρα για το κάθε επιμορφωτικό σεμινάριο

Για τη Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση

Αρχικά δίδακτρα: 50 €

Εορταστική Έκπτωση: 40 € (για τη Σύγχρονη τηλεκπαίδευση)

Εορταστική Προσφορά για την Ασύγχρονη εκπαίδευση: 30 €

 

Χορηγείται: Βεβαίωση Επιμόρφωσης

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on skype
Skype
Share on email
Email
Share on print
Print
Share on whatsapp
WhatsApp

Σύντομα θα ενημερωθείτε για την εξέλιξη της εγγραφής σας!